Nuffnang

Tuesday, July 17, 2012

Pembedahan Jantung Adik Bakti Arjuna

Ada rakan yang memanjangkan perkara ini di Facebook. Kepada sesiapa yang ingin membantu, bolehlah memasukkan duit ke akaun yang tertera atau menghubungi Fynn Jamal di Facebook.

assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuhu.

Nama saya fynn jamal, dan saya meminta jasa baik sesiapa sahaja yang sudi untuk membantu saya mencari dana untuk anakanda saya Bakti Arjuna Fitri untuk pembedahan jantung.


Kami perlu mencari rm 35 ribu dalam masa terdekat ini sebelum jantung anakanda saya bengkak. Anaka
nda saya berumur 1 bulan 2 minggu dan besarlah harapan saya kalau2 ada sesiapa yang sudi menderma walau sekecil mana. jenis pembedahannya adalah seolah bypass di mana dadanya akan dibuka utk memperbetul lubang di jantungnya.

kalau mahu diganti, berilah nama dan jumlah. saya berjanji akan memulangkan wang tuan / puan bila saya ada wangnya. insyaAllah sebelum hujung tahun ini.

panjang2kanlah rayuan saya ini. moga2 ada yang dapat membantu kami anak beranak.

nur affina yanti binti jamalludin
maybank
164810008992

terima kasih.


Sempena kehadiran bulan baik dan barakah, marilah sama-sama kita membuat kebajikan. Insya Allah, semoga diberkati Allah. 

Update:

  1. Khabarnya akaun Fynn Jamal telah disekat kerana banyak transaksi. Mereka masih memerlukan dalam 20k. Sila masukkan wang ke akaun suaminya: (MBB) 105104050530 hazrilfitri hadzir 
  2. Akaun suami Fynn pon telah disekat kerana banyak transaksi. Boleh menyumbang melalui akaun rakan baik mereka iaitu Noh Hujan. Akaunnya Mohammad noh bin salleh 564276053946 maybank.





No comments:

Post a Comment