Nuffnang

Sunday, October 7, 2012

Beautiful Malaysia


 
Sekarang ni aku tengah dalam perjalanan pulang dr Pontian ke KL. Bertolak dari Pontian pukul 11 tapi masih blm sampai KL, sebabnya bila berjalan siang ni mmg byk la pit stopnya. Mula2 ke Bahau sbb En Hubby nak tgk Paragliding XC Challenge tapi kami sampai lambat, competition dh habis. Kami singgah borak2 kejap kemudian bertolak balik.


Kami ikut jalan dalam, melalui Bt Kikir-Kuala Pilah-Seri Menanti-Ulu Bendul etc. Bila dah lalu jln dalam ni, lagi la byk pit stop aku kerana pemandangan yg gojes n byk produk dijual di tepi2 jln. Sempat la aku beli daging salai utk buat masak lemak.

Sebetulnya byk lagi tempat yg sgt cantik yg aku nk berenti utk ambik gambar, especially sekitar Seri Menanti, Ulu Bendul dan Bukit Putus, tapi En Hubby buat2 pekak badak. Byk spot yg terlepas. Aku tak kira, next time aku akan paksa dia ikut jln ni lagi!

Anyway, sebenarnya Malaysia ni sgt indah, cuma blm diterokai sepenuhnya je. So,to all photographers out there, let's explore Malaysia! Don't just focus on popular tourist destinations!


No comments:

Post a Comment