Nuffnang

Monday, August 6, 2012

Random

Malam ini aku akan bertolak pulang ke KL setelah dua bulan lebih di rumah. Minggu depan aku akan mula menjadi career woman kembali. Masih lagi pening dengan logistic arrangement memandangkan aku tidak mendapat allocation parking. En Hubby perlu menghantar dan mengambil aku dari pejabat buat sementara waktu memandangkan risiko kena berdiri sekiranya aku ambil public transport amatlah besar. Confirm nanti kaki akan bengkak. En Hubby pening, bagaimana jika dia sekiranya perlu outstation? Jawabnya terpaksa la aku drive and parking kat KLCC yang cekik darah itu.

Bila kembali ke KL nanti pastinya aku akan merindui anak-anak buahku. Si Auni pun sudah dihantar pulang ke Kelantan kerana ibunya yang baru hamil anak kedua sudah tak terlarat. Aduh! Bosannya nanti.

No comments:

Post a Comment