Nuffnang

Wednesday, June 27, 2012

Saya Protes! Saya Tetap Nak Namakan Anak Sedara Baru Saya Dengan Nama Kashfy!

Semalam saya dah dapat anak saudara baru. Anak sedara ketiga saya. Awal-awal lagi saya dah chup nak bagi nama. Almaklumlah, nak menamakan anak sendiri ntah bilanya akan berkesempatan. Tak tahu lah kat mana silapnya, suami yg pancut serong ke atau saya yang silap posisi masa berjimak (Nota pinggang: Ini bukan mencarut, sape yg tak kawin lagi dan rasa malu nak baca sila tutup mata).

Saya suka dengan nama Kashfy, saya dh veto adik saya cakap saya nak namakan anak saudara baru saya dengan nama Kashfy. Tup-tup abah saya pulak veto saya, katanya takut nenek saya tergeliat lidah nak sebut nama tu. Arghhhh, dah jadi macam PBB la pulak, Cina veto PBB decision, Amerika pulak pegi veto Cina punya veto!

Apa2 pon saya protes! Saya tetap nak namakan anak saudara saya Kashfy! Glamer apa nama tu, kalau nenek saya tergeliat lidah nak sebut Kashfy, biar nenek saya panggil dia Cash saja!


Baby Kashfy (nama sementara yg diberikan olh ibu saudaranya yg gila kuasa)


No comments:

Post a Comment