Nuffnang

Wednesday, November 14, 2012

Random - Tebas Semak Samun

Lamanya tak update blog. Niat masa awal-awal blogging balik dah taknak jadikan blog ni macam blog lama dulu, macam hutan belantara tapi akhirnya bersemak samun juga blog ni. Kekangan masa memang sangat-sangat mengehadkan keupayaan untuk menjadi blogger tegar.

Cuti umum yang sedikit merenyahkan, cuti lepas tu kerja dan kemudian cuti lagi. Hendak terus ambil cuti agar dapat bercuti terus seminggu ada benda yang perlu diselesaikan. Nasib baik bos approve cuti pada hari Jumaat. Dapat la juga sambung cuti selama tiga hari. Niatnya mahu berjalan ke mana-mana bersama suami dan keluarga tetapi rupa-rupanya keluarga aku akan pulang ke Kelantan pada hari Jumaat dan En Hubby pula akan ke Thailand untuk fly di sana. Jawabnya cari tempat picnic dekat-dekat je lah besok dan Jumaat hingga Ahad nanti aku qada' je tido.

Hari ni sempena hari terakhir seorang office mate, kami pakat-pakat berpesta durian di rumah mertua seorang lagi office mate. Sanggup tu drive all the way to Kg Limau Manis berdekatan Putrajaya sana pada waktu lunch semata-mata kerana durian, durian kg yg baru gugur pulak tu. Memang heaven! Aku siap tapau dlm tupperware lagi bawak balik. Jangan fridge kat office berbau durian sudah. Huhuhuhu.


No comments:

Post a Comment